גנץ הצהיר כי יישב עם נתניהו ומיהר לתקן: "זאת אוזן של M16"

    איתי גדסי No Comments on גנץ הצהיר כי יישב עם נתניהו ומיהר לתקן: "זאת אוזן של M16"

    יו"ר כחול לבן הצהיר היום כי ייתכן ויישב עם נתניהו בממשלת אחדות, אך לאחר שהבין לאיזה סערה גרמו מילותיו, תיקן צייד את טעותו והבהיר לא שמעתי טוב את השאלה, "באתי להחליף את נתניהו – לא לשבת איתו"

    צילום: פלאש 90
    22:10
    07.05.24
    אבי מימרן No Comments on ח"כ מתן כהנא: לא יהיה ניצחון מוחלט בתוך חודשים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן, בני גנץ גרם לסערה גדולה בשמאל היום (חמישי) לאחר שנשאל אם הוא ישקול ממשלת אחדות עם נתניהו במקרה שתוצג תוכנית שלום אמריקנית. גנץ השיב: "אמרנו שישראל לפני הכל, וכל דבר שיהיה טוב לישראל – נעשה אותו". מייד ראשי מפלגות השמאל נכנסו ללחץ האם גנץ הולך להקים את ממשלת נתניהו הבאה.

    לאחר שהבין גנץ לאיזה סערה הוא גרם מיהא לתקן את דבריו ואמר: "לא הבנתי את השאלה לגבי ממשלת אחדות. השבתי לשאלה אם אתמוך בהצעת השלום האמריקנית. אולי לא שמעתי את השאלה – באתי להחליף את נתניהו לא לשבת איתו". גנץ הוסיף: "זו האוזן של M-16 אז לא שמעתי נכון את השאלה. לא נשב עם נתניהו".

     

    יו"ר העבודה גשר, ח"כ עמיר פרץ מיהר לתקוף את גנץ ואמר: "בשביל שלום צריך להחליף את נתניהו לא לשבת עם נתניהו. בני, כדי לשמור על הדמוקרטיה, כדי לחתור להישג מדיני, כגי להביא ביטחון חברתי במקום הפקרה חברתית ,כדי להביא תקווה לישראל משימתנו המשותפת היא החלפתו של נתניהו, הוא הבעיה והוא לא מה שטוב לישראל".



    0 תגובות